Godinama konstruktori satova rade na poboljšanju brtvljenja koristeći nove materijale i tehnologije kako bi udovoljili potrošačima. Među prvima u prošlom stoljeću Rolex je svojim modelom Oyster, kojem je ugrađena krunica na navoj s dvostrukim brtvama, zavrtanjem navoja na krunici postigao potpunu vodonepropusnost.

Danas proizvođaći satova, a posebno skupocjenih, veliku pažnju posvećuju zaštiti od vlage. Kućište sata najčešće je napravljeno kao dizajnersko remekdjelo, ali posebna pažnja posvećena je materijalu od kojeg se rade brtve kao i utorima u kojima se one nalaze. Kod kronografa koji su predviđeni za ronjenje najveći problem brtvljenja su gumbi kronografa koji se kod većine ne smiju pritiskati dok su uronjeni u vodi. Kod profesionalnih ronilačkih satova kao npr. Omega Planet Ocean koja je testirana na 600m ili satova Citizen serije Promaster gumbi kronografa su konstruirani tako da se smiju pritiskati u vodi. Kod svakog sata koji ima krunicu na navoj onda obvezno mora biti zavrnuta do kraja.

Uz navedena krizna mjesta postoje i druga kao npr. brtva stakla ili brtva poklopca kroz koje može prodrijeti vlaga. Na tim mjestima je važno vidjeti da nema mehaničkih deformacija i da utori u koje ugrađujemo brtve nisu oštećeni kemijskim djelovanjem znoja. Važno je redovito održavati sat. Prilikom servisa mijenjaju se brtve, kontroliraju se cjevčice krunica i gumba kronografa da tijekom nošenja nisu oštećeni od raznih udaraca te se podmazuju zaštitnom silikonskom masti. Kod satova s kojima se često ide u vodu proizvođači preporučuju izmjenu brtvi češće nego što je servisni interval, a prije sezone kupanja obveznu provjeru u testnoj komori. Također, prije svakog ulaženja u vodu sat treba ohladiti da nema velikih razlika između temperature sata i vode. Ako to ne napravimo razlika tlaka koja nastaje promjenom temperature kod zarona u sat može usisati vlagu koja inače ne bi ušla.
CASIO
DIESEL
FOSSIL
JACQUES LEMANS
OBAKU
S.T.DUPONT
SEIKO
TISSOT
URARSKI POPRAVCI - SERVIS